SergeiBautin said:Haha, nej de är ju ganska bra ;) Är de målade? Hur många figgs av vilka sorter och vad vill du ha för dem? Hmm, skulle kunna knåpa ihop ett zombielag kanske...
Pocketraver said:Jag har ett lag med dvärgar, målat minus 1 gubbe. (av ca. 16 gubbar)
brocCooLi said:jag har ett gammalt wood elf lag jag kan tänka mig att sälja. tror det är 3ed figurer.
även ett skaven lag där vissa spelare har magneter för mutationer.
coma said:Jag säljer ett omålat world cup lag (necromantic) om det kan var intressant?
http://forum.baconbreath.se/index.php?p=/discussion/747/saeljes-world-cup-necromantic#Item_7
SergeiBautin said:
Pocketraver said:Jag har ett lag med dvärgar, målat minus 1 gubbe. (av ca. 16 gubbar)
brocCooLi said:jag har ett gammalt wood elf lag jag kan tänka mig att sälja. tror det är 3ed figurer.
även ett skaven lag där vissa spelare har magneter för mutationer.
Dvärgar är för elaka mot de nya coacherna är jag rädd :/
Woodies är ett favoritlag, har du nån bild på rackarna?
SergeiBautin said:Gaah, varför kommer bilderna inte fram på min telefon? Följde länken och kom till dina andra bilder, snygga halflings!
Ska se om jag kan göra nåt smart för att få fram bilderna
coma said:@SergeiBautin Vad är snällt med ett all zombielag?
SergeiBautin said:
coma said:@SergeiBautin Vad är snällt med ett all zombielag?
Snällt= långsamt, dåligt på det mesta.
Är det någon som har ett halfling, goblin eller ogrelag liggandes som de kan tänkas vilja sälja så är jag mkt intresserad. Målat lag så blir jag ännu gladare! :)
Är det någon som har ett halfling, goblin eller ogrelag liggandes som de kan tänkas vilja sälja så är jag mkt intresserad. Målat lag så blir jag ännu gladare! :)
It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!
Swedish Blood Bowl Alliance drivs med donationer. Hjälp oss att hålla SweBBA uppe genom att donera. 50 kronor om året eller så vore väldigt uppskattat!
Swish till 076-3184149 går också bra. Mail till admin: magnus punkt lyrberg snabel-a gmail punkt com