Open 11
  • Imorgon startar open 11 (?)

Enskede Chaos Cellskap Antar alla utmaningar, stora som små under den tidiga vintern.

Motorsågarna är uppvärmada för er med hög TV så var redo!
  • Vem vill möta mina Necros på lite fredagsmys den 12e?
  • Jag spelar gärna tidigt på söndag mot någon. Vem vill/vågar möta mig?
  • Pertan said:

Jag spelar gärna tidigt på söndag mot någon. Vem vill/vågar möta mig?

Vad innebär tidigt? typ 11 kan jag spela kanske.
  • @pertan hur tidigt är ditt tidigt?

Ok razta svarade först
  • @razta, 11 blir bra! ska vi ses hos dig eller mig? dumt att ta sig till alpha när vi bor nästan grannar :P
  • Pertan said:

@razta, 11 blir bra! ska vi ses hos dig eller mig? dumt att ta sig till alpha när vi bor nästan grannar :P

Ja kommer till dig, du hade ju en så grym byggd plan! Måste jag ju måla laget innan åxå så dom passar på planen :)
  • När kommer man kunna redrafta för open 11?
  • Onsdag öppnar jag redraften för de lag som anmälts då.
  • @razta, då spikar vi dejten!
  • Jag kan tänka mig en open på torsdag redan. @pellevin ska vi ta en 3 i rad? :)
  • Måste kolla min ordinarie motståndare först.
  • Pellevin said:

Måste kolla min ordinarie motståndare först.

Typ samma faktiskt.

• Pellevin said:

Jag kör samma tänkt här. Så jag är kanske öppen för en Open på torsdag.

• Jag spelar min ordinarie nu på torsdag, så open får vänta ett tag.
  • Morn82 said:

Pellevin said:

Jag kör samma tänkt här. Så jag är kanske öppen för en Open på torsdag.

Ska vi ta en om vi inte får match i vanliga ligan då?

Du vill väl ha revanch ? :)

• Hallå alla glada, finns det någon som vill spela en match nu imorgon mot ett helt nytt rookielag? ;P
  • Gwyn said:

Hallå alla glada, finns det någon som vill spela en match nu imorgon mot ett helt nytt rookielag? ;P

Jag är på om inte @morn82 kan spela.
  • Kör ni. Jag kommer köra runda 1 i vanliga säsongen imorgon
  • Nu håller jag på att öppna lagen för redraft. De av er som ännu inte slagit för expensive mistakes kan jag inte ännu öppna. Det ingår i Post-Match sequence. Fy på er. Ni kan alltså inte spela er första match förrän det fixats.
  • @razta om du vill lira imorgon får du snabbt fixa dina expensive mistakes, och sedan maila mig, så aktiverar jag redraft åt dig. Samma sak gäller även för er andra som inte gjort det ännu, men jag nämner er inte här då jag inte kan se att ni bokat en match.
  • Open är rykande het. Är dock i amsterdam ett dygn till. Någon som vill möta mitt nya chaos dwarf-lag i helgen?
  • Bortse från mina två föregående inlägg. Jag hade läst post-match sequence, och då de inte nämner några undantag där hade jag inte kollat vidare.

Tydligen kan man låta bli att slå expensive mistakes inför redraften. Detta innebär å andra sidan att jag har fuckatupp inför varje redraft.
  • Och det innebär även att jag hade kunnat redrafta mitt Nurglelag med 415kgp i kassan innan jag räknat matcher spelade o dyl...
  • Mina vampyrer fick rejäl pisk i redraften, kunde behålla två vampyrer, den tredje jag ville ha ville inte vara med längre (men jag hade inte haft råd med den ändå)...
    Tappade en RR också
  • Så jag har ju ingen match idag då.

Någon annan som vill ta en match idag på alfa kl 18?

@davidd @ionas @duckwing @nastyunicorn @pocketraver
  • @razta Kan inte idag, tar gärna en match någon annan dag.
  • Bokar gärna en Open till torsdag 25e, på Alpha.
  • Leder open efter en match. Men blev av med en centaur på kuppen. Så om någon vill möta ett decimerat lag - hojta.
  • Buckan said:

Leder open efter en match.

Leder du fortfarande?
  • OJ. Vi vann nästan en match igår. Slutade lika vilket är starkt av mina Gobbar.
    Så jag spelar gärna igen nu på torsdag.
    I första hand ett lag/spelare jag inte mött tidigare om det går. (Humans kanske? eller varför inte Gobblins?)
  • Morn82 said:

Så jag spelar gärna igen nu på torsdag.
    I första hand ett lag/spelare jag inte mött tidigare om det går. (Humans kanske? eller varför inte Gobblins?)

Kan du andra kvällar också?
  • Buckan said:

Kan du andra kvällar också?

Torsdagar är egentligen bäst för mig

• Så någon som kan imorgon?