gB3Bg, 10-11 november
  • Jag insåg att jag dubbelbokat mig, så får tyvärr avanmäla mig.
  • Jag anmäler mig!
    Förfrågar även om sovplats.
  • båda går utmärkt @Duckwing, om du inte får för dig att boka hotell :)
  • brocCooLi said:

båda går utmärkt @Duckwing, om du inte får för dig att boka hotell :)

Tack! Jag hoppas minnet är bättre i år. Det går ju uppenbart utför :P
  • troligen blir det ny lokal i år då jag kommer att flytta inom en-två veckor.
    mer info om lokal kommer att komma!
  • Bokar preliminärt en sovplats. Det enda som skulle kunna hindra mig är en eventuell flytt, vilket jag just nu inte vet nåt om :P
  • storfrämmat från Tyskland kommer, en coach i form av Stimme.
  • brocCooLi said:

storfrämmat från Tyskland kommer, en coach i form av Stimme.

Coolt! Kul att han faktiskt kommer och inte bara snackade
  • pedda said:

brocCooLi said:

storfrämmat från Tyskland kommer, en coach i form av Stimme.

Coolt! Kul att han faktiskt kommer och inte bara snackade

av snacket redan då verkade det genuint och riktigt kul att han gjorde slag av det också sen :)
  • Jag kommer gärna iår igen :)
  • thaWaTRix said:

Jag kommer gärna iår igen :)

kul!
  • Jag anmäler mig! :)

Har ett pinfärskt nafnamn och nummer.
    alksnis 26644
  • Jag anmäler mig med :)
    NAF namn är Krugbit och nr är 26564 ^^
  • hurra hurra!!!!
  • Jag och Embla är gärna med och spelar!
  • Jag räknar också med att komma.
  • wiiii!!!!!
  • Jag kommer också. Trodde att ni kunde komma unda va!?!
  • Drexxl said:

Jag kommer också. Trodde att ni kunde komma unda va!?!

du är ju redan anmäld?
  • brocCooLi said:

du är ju redan anmäld?

Ja, men jag överlistade dig.

• Om man spelar Nurgle, får man då sätta sina extra Disturbing Presence på Star Players?
  • Pellevin said:

Om man spelar Nurgle, får man då sätta sina extra Disturbing Presence på Star Players?

nej.
  • Tråkmåns.
  • Pellevin said:

Tråkmåns.

ja.
  • Lutar åt att jag kan vara med. Jag återkommer under helgen. Dags att börja spela igen på riktigt :)
  • Dragons said:

Lutar åt att jag kan vara med. Jag återkommer under helgen. Dags att börja spela igen på riktigt :)

Vad kul! Det var ett tag sedan sist.
  • Dragons said:

Lutar åt att jag kan vara med. Jag återkommer under helgen. Dags att börja spela igen på riktigt :)

Fan vad kul!
  • Dragons said:

helt klart rätt turnering att göra come back på .:D
  • har lite lokalproblem.
    kortfattat: pga flytt så avbokade jag lokalen som vi varit i tidigare. har frågat hyresgästföreningen i samma hus jag bor i nu men inte fått svar. frågade veckan innan eurobowl.

men det löser sig har jag bestämt.
  • Håller tummarna :)
  • Hur blir det? Har ordnat hotell precis i närheten. blir det långt ifrån eller kan det bli så det inte blir av?
  • brocCooLi har hittat en lokal men vi söker efter billigare alternativ efter som det hen fann var lite dyrt. Jag spanar på en tre-fyra lokaler och kommer få svar först imorgonbitti. brocCooLi spanar också efter bättre lösningar :)
  • vi har löst lokal i Högsbo, eller rättare sagt så har Jan fixat lokal. så allt blir av!
  • brocCooLi said:

vi har löst lokal i Högsbo, eller rättare sagt så har Jan fixat lokal. så allt blir av!

Perfekt! Har ni adress?
  • VIll gärna ha närmsta lokaltrafikhållplats också eftersom jag boneheadade SJ-slaget
  • adress och karta kommer från inforthepain senare ikväll/snart.
    jag kommer komplettera det med mer info och uppdatera första posten.
  • Närmsta parkering för folk som kör bil finns här:
    Länkelilänk

image

Liten promenad för att komma till lokalen.

Ni som reser med spårvagn är närmsta hållplats markerad med en överdrivet röd pil:

image

Ohygglig promenad upp för backen! (Ni får välja själva hur ni bestiger backen)

Restid från brunsparken till lantmilsgatan verkar vara effektivast med 1:an enligt västtrafik:

image

• När vill ni ha roster?
  • Duckwing said:

När vill ni ha roster?

Skicka in rosters
    Senast den 5/11 ska roster ha skickats in till kundtjanst (at) parleporten.com

• brocCooLi said:

Duckwing said:

När vill ni ha roster?

Skicka in rosters

Jag läste det också nu, men som ett proffs så frågar jag självklart innan jag kollar upp saken själv ;)
  • Gott om tid, fixar det i övermorgon!
  • Duckwing said:

brocCooLi said:

Duckwing said:

När vill ni ha roster?

Skicka in rosters

Jag läste det också nu, men som ett proffs så frågar jag självklart innan jag kollar upp saken själv ;)

helt rätt!
  • tänk på att @Pellevin, @inforthepain och mig själv är de enda nötterna som är tillåtna i lokalen under helgen.
  • Äsch..
  • inväntar rosters ifrån @Skuld och @inforthepain, båda försenade och har inte lämnat in innan deadline.
    så all kommande försening i helgen är deras fel.
  • Verkar rimligt.
  • Gott om tid, fixar det i övermorgon!

brocCooLi said:

inväntar rosters ifrån @Skuld och @inforthepain, båda försenade och har inte lämnat in innan deadline.
    så all kommande försening i helgen är deras fel.

Jag sa ju att jag skulle fixa i roster idag.
  • Det gjorde du säkert, men deadline var likafullt igår :P
  • Jag kommer ner fredag, bor på fel sida av ån nu ser jag eftersom jag bokade hotell innan flytt av lokalen :) Men jag överlever(hoppas jag, vet aldrig i gangstervärlden Göteborg) Men är dte någon som tar tåget ner på fredag så att jag kan boka samma tid och ta lite sällskap, eller åker folk bil från eller igenom Örebro?
  • Jag tar tåg, men det stannar inte i Närke.

@inforthepain Finns det wifi i spellokalen?