Open season 13
  • Anmälning öppnar imorgon 21e
    Anmälning stänger lördag 25e
    Open 13 börjar måndag 27e*

*samma dag som ligan börjar
  • Men jag antar att det även i fortsättningen kommer att gå att hoppa in i Open närsomhelst under säsongen.
  • Vi kör open 12 match ikväll.
    Är det ok? :)
  • Ja, dock behöver man höra av sig till Open 13-ansvarig (jag) om man vill hoppa in.

Open 12 håller på till och med söndag 26e.
  • Hej DavidD, kan jag öppna mitt lag för redraft själv eller ska man gå via dig?
  • @pertan om du kan o vill kan du göra det själv annars får jag göra det åt dig. Säg till om du gör det bara så jag vet.
  • @DavidD du får gärna göra det så slipper det bli konstigt med vem gör vad. Gäller mina Mighty Brewerers.
  • @pertan låter bra
  • Ni som vet att ni behöver redrafta får gärna skriva det här
  • @DavidD skulle du kunna öppna mitt lag för redraft så kan jag göra det på engång :)
  • Woodlands redo
  • Jag behöver redrafta mina dvärgar. Dock så kan jag fixa det själv om det är ok

edit: där var det fixat. Blev visst att köpa tillbaka hela laget igen...
  • Jag behöver redrafta mina amazoner
  • NIWnW said:

Jag behöver redrafta mina amazoner

Fixat
  • Hemma nu från säsongens sista open.
    Är ledig varje kväll denna vecka. Någon som vill boka in säsongens första open?
  • @Buckan bokar gärna in en match.
  • Hej på er!
    Hur funkar det, styr man upp matcher i detta forum? I så fall, någon som har lust att ge mig och mina orcher en duvning nu på torsdag 30/8? obs! rookie
  • Ztorm said:

Hej på er!
    Hur funkar det, styr man upp matcher i detta forum? I så fall, någon som har lust att ge mig och mina orcher en duvning nu på torsdag 30/8? obs! rookie

Om jag inte bokar in en liga 27 match så möter gärna mina dvärgar dig (OBS ej rookies)
    Har 1760k i tv
    Men jag är snäll... Det har mamma sagt

• Vi har ett par lag som är YB i både säsongen och open.
    Vem sätter YB på dessa?
  • Juiblex said:

Vi har ett par lag som är YB i både säsongen och open.
    Vem sätter YB på dessa?

Vet du vilka?
    Har YB-at Ztorm i Open iaf
  • Ztorm said:

Hej på er!

Kan trolla fram ett rookie-lag att möta dig med om du vill.

• DavidD said:

Ztorm said:

Hej på er!

Kan trolla fram ett rookie-lag att möta dig med om du vill.

Kul! Gärna det. Kan från ca 16.00, lirar gärna så tidigt som möjligt. När passar det maestro?
  • Pertan said:

@Buckan bokar gärna in en match.

säg när. jag åker till Riga på träningsläger onsdag-torsdag.
  • Juiblex said:

Vi har ett par lag som är YB i både säsongen och open.

En kan inte ha YB i den reguljära säsongen.
  • @Buckan antingen imorgon på tisdag på fredag eller lördag?
  • Pertan said:

@Buckan antingen imorgon på tisdag på fredag eller lördag?

Imorgon blir bra. Jordell och deeproot. Just sayin
  • Vad är YB?
  • Duckwing said:

Vad är YB?

Youngblood. Immun mot death
  • .. och SI.
  • När öppnar Open 13 och stänger Open 12?
  • Mina rookie-amazoner söker sin första match på torsdag runt lunch (på Alpha)
  • Har jag missat någons redrafts så säg gärna till
  • Jag är öppen för en första open för säsongen på torsdag.
    Vem vill?
  • @Morn82 jag kan inte på torsdag men vad sägs om en open på lördag?
  • Lägger ni in mina Green Basterds i Open 13?
  • Duckwing said:

Lägger ni in mina Green Basterds i Open 13?

redraft?

• Morn82 said:

Ztorm said:

Hej på er!

Om jag inte bokar in en liga 27 match så möter gärna mina dvärgar dig (OBS ej rookies)
    Har 1760k i tv
    Men jag är snäll... Det har mamma sagt

Är det inte vansinne att tro att man ska få något uträttat mot dina dvärgar om det skiljer så mycket i TV? Lirar gärna på torsdag annars, dock först runt 19... Kanske för sent? Kan även onsdag från ca 15 och framåt

• Söker match till 6/9 i open.

Chaos sjukt snälla på 1510 TV varav 110 är Fanfactor!

Inte en mighty blow eller claw så långt ögat kan se, fast några plus AG, sure hands och +ma!

Söker likasinnade som gillar att kasta med bollen.

Spelar enbart dungeonbowl mot dvärgar.

(spelar gärna dungeonbowl hur som helst)
  • Ztorm said:

Är det inte vansinne att tro att man ska få något uträttat mot dina dvärgar om det skiljer så mycket i TV? Lirar gärna på torsdag annars, dock först runt 19... Kanske för sent? Kan även onsdag från ca 15 och framåt

Kanske kanske inte. Jag har mött ganska hårt motstånd i vissa matcher mot relativt Rookie lag under förra säsongen.
    Du kommer få inducements på 770-820 (beroende på om vi spela på min eller din hemmaplan)
    Men jag kör gärna på torsdag från 19 (på alpha) om du kan/vill/vågar

• Hej,

Söker ny motståndare till Torsdag den 6 sept i open till mitt Norse lag.
    Då den tänkta motståndaren (DavidD) dragit sig ur och skyller på Ligaspel....
    Tror dock att det en viss Dungeonmatch fortfarande spökar... ;-D
  • Juiblex said:

Hej,

Söker ny motståndare till Torsdag den 6 sept i open till mitt Norse lag.
    Då den tänkta motståndaren (DavidD) dragit sig ur och skyller på Ligaspel....
    Tror dock att det en viss Dungeonmatch fortfarande spökar... ;-D

Lite kul att jag pmade dig typ samtidigt som du skrev denna.

Jag spelar gärna!

• DavidD said:

Duckwing said:

Lägger ni in mina Green Basterds i Open 13?

redraft?

Nä, de har bara spelat tre matcher
  • Morn82 said:

Ztorm said:

Kanske kanske inte. Jag har mött ganska hårt motstånd i vissa matcher mot relativt Rookie lag under förra säsongen.
    Du kommer få inducements på 770-820 (beroende på om vi spela på min eller din hemmaplan)
    Men jag kör gärna på torsdag från 19 (på alpha) om du kan/vill/vågar

Alright, lyckades dock boka en match mot amazoner med blanka papper nu på torsdag.
    Nästa gång!
  • Klämmer gärna in en lunchmatch på torsdag också. Rookie amazoner
  • Dagtid idag, någon?
  • Någon som vill spela en Open på lördag?
  • Dagtid idag, någon?

Kan du verkligen starta en säsong med 8 spelare?
  • Buckan said:

Dagtid idag, någon?

Kan du verkligen starta en säsong med 8 spelare?

Redraftade innan Reserves Rumble, så jag har bara spelat en match sen redraft. Tyvär så dog tre spelare under den matchen. Har nu anlitat journeymen.
  • Hoppades in i det sista att jag skulle kunna få till ordinarie match imorgon. Gick ej. Så nu söker jag openmotståndare på torsdag på alphaspel.

Har inte anmält lag ännu, men föredrar att möta något ganska nytt, så att jag kan köra ett som inte varit med så mycket.