Fumbbl SnowBowl & WC4 träningsgrupp
  • Jag kan träna nästa vecka på kvällarna. Jag spelar gärna Dag 1 skillpack. Är mest osäker på den.
  • kaju said:

Jag kan träna nästa vecka på kvällarna. Jag spelar gärna Dag 1 skillpack. Är mest osäker på den.

Härligt, sambon jobbar sent hela veckan. Jag är på när som. Har reviderat mitt khemribygge lite.

• @Thursablot lite kort varsel. Hinner du spela ikväll ca 21 eller imorrn matchstart mellan 19-21?
  • kaju said:

@Thursablot lite kort varsel. Hinner du spela ikväll ca 21 eller imorrn matchstart mellan 19-21?

Ja, och ja.
    Behöver så mycket speltid det går.
    Jag startar en match vid namn thursablot vid 21. Måste bara skapa ett nytt lag innan få jag ändrat build
  • Najs. Jag är så gott som spelklar. Vi ses 21!
  • @Thursablot Jag kan nog köra en match imorgon om du är intresserad? Vilken dag vill du köra? Och vilken tid i så fall?
  • Anganatyr said:

@Thursablot Jag kan nog köra en match imorgon om du är intresserad? Vilken dag vill du köra? Och vilken tid i så fall?

När som, jag kan anpassa. Vill spela alla dagar men behöver spela åtminstone någon dag 2 och 3

• Anganatyr said:

@Thursablot Jag kan nog köra en match imorgon om du är intresserad? Vilken dag vill du köra? Och vilken tid i så fall?

När som, jag kan anpassa. Vill spela alla dagar men behöver spela åtminstone någon dag 2 och 3

Jag kan också lite när som under dagen. Har en del saker som måste göras, men de behöver inte utföras vid en specifik tid. Spelar gärna dag 2 eller 3 om du vill det Thursablot.

• Jag har fått en annan match inbokad 20.00 ikväll, annars är dagen fri.
  • @Anganatyr har du tid med en match om ca 1 timme?
  • Kan gå, om inte Thursablot vill spela då så kan jag.
  • Ute med hunden nu. Är runt en timme bort.
  • Anganatyr said:

Kan gå, om inte Thursablot vill spela då så kan jag.

Ska vi dra en snabb så kan du köra med Thursa sen?

Isf vilken skillpack (dag 1, 2 eller 3) vill du spela?
  • Nu är jag game när som.
  • Ok. Ska vi köra dag 2 eller 3?
  • Nu är jag game när som.

Jag kan också köra nu.
  • Anganatyr said:

Nu är jag game när som.

Jag kan också köra nu.

Gärna dag 3 så jag får en känsla och kan bestämma mig för hur jag skall bygga till Sundsvall
  • Då skillár jag laget och startar ett game med namnet Thursablot.
  • Anganatyr said:

Nu är jag game när som.

Jag kan också köra nu.

Gärna dag 3 så jag får en känsla och kan bestämma mig för hur jag skall bygga till Sundsvall

Är in game nu.