Säsong 28
  • Tack för snabb info boys :)
  • Mago said:

Eftersom ingen har underhållit maillistan sedan jag lämnade över det till styrelsen som tillträdde i februari 2018 skulle jag gissa att alla som blivit medlemmar sedan dess inte får informationsmailen.

Det kan ju vara skälet till att typ ingen av dom nya har signat upp för squigbowl
  • Problemet i frågan är väl att en spelare som ej är aktiv är ansvarig för mail-listan.
  • Ska vi sätta upp en ny maillista kanske eftersom det verkar vara väldigt svårt för någon av oss som är aktiva att få tillgång till den?
  • På tråden maillistan verkar @Niwnw uppdaterad med mallistan, så mitt förslag är att han sköter den.
  • jag kollar att alla som varit aktiva i de senaste säsongerna är med i maillistan.
    Det blir klart idag. @DavidD
  • razta said:

Ska vi sätta upp en ny maillista kanske eftersom det verkar vara väldigt svårt för någon av oss som är aktiva att få tillgång till den?

Det är inte svårt. När en medlem i nuvarande styrelse bad om tillgång fick hen det inom 24h.
  • Ryktas om mycket bolltapp i finalen mellan Razta och Micke!
    Tror jag räknade till 4 dubbelettor i första halvlek.

1-1 efter första halvlek.
    3-1 efter andra.

Grattis Razta! :)

• Hej,

Försökte uppdatera player prizes till spelarna men lyckades inte få till det.
    Most TD, CAS etc..
  • Player prizes uppdaterade, dock har jag ingen info på vem som blev säsongens "RisingStar"