Lard said:Byxorna är snygga, men lite väl neutrala då de är den enda uniformen. Ge dem åtminstone en rand av någon färg som bryter mer mot huden, alternativt byt färgen på dem helt. Blå, röd, orange, rosa, svarta, gula, rosa är färger jag skulle överväga framför brun/khaki.
Lard said:Byxorna är snygga, men lite väl neutrala då de är den enda uniformen. Ge dem åtminstone en rand av någon färg som bryter mer mot huden, alternativt byt färgen på dem helt. Blå, röd, orange, rosa, svarta, gula, rosa är färger jag skulle överväga framför brun/khaki.
Mago said:
Är det inte lite snålt med bara två olika rosa alternativ?
inforthepain said:Du får ofta till bra hudtoner, kör du spraypen, flera lager, dry brush eller kombo av flera?
inforthepain said:Trollet och chefen då? Kan vara airbrush men så små ytor.
Moozer said:
brocCooLi said:jag gillade de andra två ulfarna bättre :P
men det är du som avgör, och gillar du de bruna bättre så röstar jag för de bruna också!
Det som gör att jag gillar de bruna är att de avviker lite från övriga. Ska ta en funderare..
It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!
Swedish Blood Bowl Alliance drivs med donationer. Hjälp oss att hålla SweBBA uppe genom att donera. 50 kronor om året eller så vore väldigt uppskattat!
Swish till 076-3184149 går också bra. Mail till admin: magnus punkt lyrberg snabel-a gmail punkt com