NastyUnicorn said:Jag kan nog tänka mig att hoppa in med mina Norse. Återkom med hur det skulle funka.
NastyUnicorn said:Vet ej. Inväntar instruktioner.
grumplekins said:@NastyUnicorn - det ser ut som du behöver göra en redraft också.
grumplekins said:
NastyUnicorn said:Vet ej. Inväntar instruktioner.
Eftersom många är i Österrike och tiden är knapp tycker jag vi låter @ionas och @davidD dra här - @razta som är ligakommish är ju out of kommishon i några dagar. Jag kan absolut schemalägga min omgång fem till veckan efter nästa så att vi kan använda kommande torsdag till att komma ikapp - hänger ju på att det funkar även för @khanmanks nästa motstånd. Eller om ni kör före torsdag.
Hur som tror jag kommish måste agera nu om det inte ska bli WO omgång fyra och jag lägger min röst bakom den som tar tag i det.
Kan även göra det själv med fulmandat från @razta vid behov - men måste då få det känner jag.
khanmank said:Ska jag och Anders boka oss för torsdagen 17/10 på en gång? Kan från 18 den torsdagen (med brasklappen jag må få barnvakten med på noterna).
It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!
Swedish Blood Bowl Alliance drivs med donationer. Hjälp oss att hålla SweBBA uppe genom att donera. 50 kronor om året eller så vore väldigt uppskattat!
Swish till 076-3184149 går också bra. Mail till admin: magnus punkt lyrberg snabel-a gmail punkt com