Umeå Spring Bowl 4 - Spring Break (Tackle) - 25:e April
  • Lördagen den 25:e april så är det dags igen för Umeås andra turnering för 2020

En snabb sammanfattning skulle vara:

¤ Monkeybowlkoncept
    ¤ 5 sammandrabbningar (matcher) på en dag.
    ¤ 1,150,000$ att handla lag för.
    ¤ Upp till 2 star players.
    ¤ Transferfönster - Man har möjlighet att sälja och köpa nya spelare under turneringens gång.
    ¤ "DIVAN!" - Som nu är ytterligare lite bättre med Break Tackle :D
    ¤ 50kr avgift (150kr vid dörren)
    ¤ Priser
    ¤ NAF-Sanktionerat
    ¤ Costom weather table - För de som vill ha lite extra spänning i matchen...

Finns för närvarande plats för 20 coacher, men skulle det kan bli fler så går det nog att styra upp.

Anmälan sker för tillfället i den här tråden eller på ett mail till blood.bowl[at]live.se Fullständiga regler kommer postas här inom ett par dagar.

Jag också kommer köra på de rekommendationer som gavs från NAF att Bo Galante får spela med Bretonninas.

här har ni en en sammanställning (pris, stats, skills etc.) i PDF på vilka star players som kommer spela med vilket lag 2020. De "gamla" finns fortfarande med på listan eftersom de är "ok" året ut.

Anmälda:

1. Frantic - Odd man out (Betalt, brutalt vampyr-roster klart)
    2. Zimeries Betalt och roster ok!
    3. Skuld - ej roster, ej betalt
  • Amen fy fasiken så gött. Funderade just på vad jag skulle till att göra med kommande föräldraledigheten. Vi har äntligen börjat få en stabil grupp spelare i Piteå igen(Vi närmar oss 10), så vi kommer säkert med en trupp, även om vi alltid verkar bryta ut i sjuka när vi är i Umeå. (Kan helt klart röra sig om en allergisk reaktion). Kastar upp ett event för samstyrning i vår FB grupp så ser vi när det närmar sig om jag får med några stycken. Mina Skavens lär i vanlig ordning dyka upp för att misslyckas med GFI´s. :D
  • Hahaha låter ju kanon!

Jag ska kolla efter en annan lokal om den är ledig som kan ta emot lite fler spelare nu när det låter som Pitemaffian är på ingång :)
  • Låter bra det! I vanlig ordning lämnar vi inga garantier, då man aldrig vet när pengafabriken ljuder och kräver att samtliga kommuninvånare arbetar tillsammans för att det ska få dofta pengar och solsken i vår vackra kommun. :)
  • ”Jo d ä som vanligt!” :)

Nej men vi hade en kanonlokal förra året till utseende tyvärr var borde inte optimala för BB därför så behöver vi ändå leta efter ett allternativ, då kan man ändå söka lite större samtidigt.
  • Sådär!

Då var usb 4 godkänd också!

image

Kommer styra upp reglerna i Pff-format här inom kort. :D
  • Snyggt! Finns ett klart intresse från Piteå! Vi är fyra i truppen just nu ^_^ Anmälningarna kommer komma.
  • Wow, kung! :D
  • Ok, eftersom det är en billig turnering så ska jag se vad jag kan få fram för priser men just nu finns det iaf priser för:

Vinnaren
    Runner up
    Best comeback
    Bästa divan
    Bästa Stunty
    Dubbel skull (den som slår den sista dubbelskallen i turneringen)

Sedan fanns det önskemål från förra året så jag ska se hur jag kan styra upp det, men fler priser kommer när det börjar närma sig hur många deltagare som är med.
  • Angående star players i USB 4 så kommer jag att köra på senaste infon från NAF.

Där jag också kommer köra på de rekommendationer som gavs angående att Bo Galante får spela med Bretonninas.

här har ni en en sammanställning (pris, stats, skills etc.) i PDF på vilka star players som kommer spela med vilket lag 2020. De "gamla" finns fortfarande med på listan eftersom de är "ok" året ut.

• Är jag anmäld än är min enda fråga
  • Skuld said:

Är jag anmäld än är min enda fråga

Inte till USB, till Doubt är du det iaf... senast jag hörde var något i stil med att ”datumet passar” :)

Med din kommentar nu och den sedan tidigare så räknar jag med att du kommer och försvarar titeln :D