• Du kan vara knytt! :)
  • Snyggt faktiskt
  • Snygga!
    Men saknar full laguppställning med upp till 6 ogres (även om man inte kommer att köra med samtliga) och även samtliga snottlings...

Har deras Undead lag och stör mig även på att positionals har samma pose...
  • Men suck... ska man måsta skaffa ett tredje ogre-lag...

Och jag som bara hunnit spela med ett lag (liga) än så länge :P

Juiblex said:

Snygga!
    Men saknar full laguppställning med upp till 6 ogres (även om man inte kommer att köra med samtliga) o

Nja... du har ju den som släpptes samtidigt som human-laget samt den nya fula nya morg, det blir 6 olika figurer :)
  • Gillar dem också.

@Juiblex håller helt och hållet med dig här men har de gjort något lag någonsin med fulla positioner (förutom 5th ed humans som endast saknar ogre)?
  • Lizarmen hade väl fulla positioner (förutom krox då...)
  • Även dvärgarna var kompletta (förutom deathrollern)
  • @Coma Saknas Ogre så är det ju inte samtliga positionals..
    @Lard Samma som ovan, ej Krox = ej samtliga pos...
    @Morn82 Samma som båda ovan....

@Frantic, Men om du vill Prångla in Morg som SP i ditt lager och köra 7 Ogres så behöver du ju iallafall en extra Ogre och Proxa en Snotling som Ogre känns lite si så där... :-D
  • Juiblex said:

@Frantic, Men om du vill Prångla in Morg som SP i ditt lager och köra 7 Ogres så behöver du ju iallafall en extra Ogre och Proxa en Snotling som Ogre känns lite si så där... :-D

Jo men så är det ju, men de har släppt 6st iaf.

Ska försöka avstå frestelsen att köpa dessa, räcker nog med de två övriga gw-lagen jag har..... eller gör det det?

:)
  • Frantic said:

Juiblex said:

Jo men så är det ju, men de har släppt 6st iaf.

Ska försöka avstå frestelsen att köpa dessa, räcker nog med de två övriga gw-lagen jag har..... eller gör det det?

:)

Har själv endast bara ett Ogre lag (omålat), men har inte hunnit speltesta dom ännu.... Men med tanken på hur många "Ettor" jag rullar för stunden så bör jag hålla långt avstånd till att köra med dessa,,,,

• Jag har mitt gamla gw-lag målat, och har iaf börjat med det nyare (stooora) och vill måla klart det innan de får chansen i någon turnering...

Här är iaf bilder på figurerna för er som inte orkar klicka på första länken:

image