Return of The Chorfening
  • Hej alla.
    Jag har sett väldigt obehagliga tendenser i de pågående ligorna. I skrivandes stund ligger ett kaosdvärglag etta i divison 1, ett annat etta i division 2, och ett tredje etta i Open. Skrämmande! Så här kan vi inte ha det! Vad gör regeringen? I brist på agerande från regeringen och övrig ordningsmakt så anser jag att vi tar saken i egna händer. Jag har därför unilateralt beslutat att utförda en IRL bounty på kaosdvärgar för resten av säsongen. Alla coacher som ansvarar för en kaosdvärgs eller bullkentaurs snabba och plötsliga död kommer belönas med en kexchoklad. En vanlig storlek för Död eller -ST, och minikexis för -AV eller niggling. Detta gäller till och med slutspelet av säsong 29 och Open 16.

Happy hunting!

Ps Obs endast skador som biter. Inget "saved by apo" trams.
    Pps Vid fall av sockerallergi så kan alternativa belöningar diskuteras. Typ morötter eller dylikt. Piskor?
    Pps Ja, det är divisioner! :P
  • Rättsröta! Pöbelvälde!
  • Gäller detta över alla ligor i Sverige? :)
  • #I<3CD
  • Helt rätt. Chorfspelare ska inget ha utom smisk!
  • Fy vad taskigt! Inget annat än rasism!
    #chorflivesmatters
  • Lite kul att i onlineligan jag lirar i var det precis en sån sak.

Dock hette antichorf grejen The great chorf culling och "the revenge of the chorfs" hette chorfening:

https://news.rebbl.net/post/the-great-chorf-culling-of-season-175
  • @mikethemachine Jag ser det främst som ett storstadsproblem. Så tillsvidare endast för Stockbowl ligorna.

@Razta Fröet till detta kan komma från dig (sträck stolt på dig) det du säger känns bekant. Men jag verkar ha blandat ihop mina memes.
  • Alla som spelar Chaos dwarfs (utom jag) fuskar.
  • Det är ett tillfälligt problem. Promiss.
  • @Ionas @Nyaga Måste det vara original? Jag gillar annars den nya med mörk choklad...
  • Ztorm said:

@Ionas @Nyaga Måste det vara original? Jag gillar annars den nya med mörk choklad...

Handsken är kastad!
  • Nedskräpning!
  • @Ztorm Självklart kan vi ordna den mörka varianten. Jag bunkrar upp med 8 kakor och förväntar mig att du begär ut alla efter nästa match. :D
  • @Pellevin hade ihjäl min ag4-hobgoblin. Kanske han kan få ett tuggummi för det trots att det inte var en riktig chorf?
  • Ozt said:

@Pellevin hade ihjäl min ag4-hobgoblin. Kanske han kan få ett tuggummi för det trots att det inte var en riktig chorf?

Fast frågan är om det var när @Pellevin gjorde en foul eller en random event (fans/missad GFI?)

• Ja, jag var tyvärr helt oskyldig. Det var en failad dodge.
  • Inom andra sporter hade det kallats "målvaktsöga" eller "han täckte ut den" så det är klart att han ska belönas. Det var förvisso ingen chorf så ingen kexchoklad, men jag ska tänka ut något.