Säljes, Custom-made Blood bowl fields/pitches - Smoland Gaming Mats
  • Via mitt mini-företag Smoland Gaming Mats så designar, trycker upp och säljer jag blood bowl spelplaner.

NYHET! Nytt tryckeri - 2 mm tjock matta med polyester top, neopren (musmatta) mitt och gummi botten för anti-glid.
    Tåligt och kan tvättas varsamt (30 grader alt. för hand). Mattorna använder 34 mm standard på sina rutor och får plats på ett standard matbord med cirka mått på 69 cm x 100 cm (standard planen).

Och bättre priser!

Blood bowl - Standard pitch/field (Neopren/musmatta)
    - premade design 55€ + frakt. (100x70 cm)

Blood bowl Sevens pitch/field (Neopren/musmatta)
    - premade design 55€ + frakt. (80x60 cm)

Jag säljer både färdiga designer (se nedan) och gör custom-work dvs. allt från att byta en ikon/färger till att göra en helt egen scratch-built matta (vilket varierar i pris beroende på mängden arbete som behövs).

För TO´s (folk som driver turneringar) så kan jag nog i PR syfte fixa lite design/färg på med reducerat pris. Frugan kräver att detta är en ekonomiskt fristående litet äventyr så kan inte erbjuda gratis.

Kontakta mig vid frågor/beställning via message alternativt via:
    smolandgamingmats.se (lite större bilder)
    or facebook/smolandgamingmats

Premade Produkterna som säljs just nu
    image
    Standard pitch, 34 mm tiles, thumbnail size

image
    Snow pitch, 34 mm tiles, thumbnail size

image
    Sevens pitch, 34 mm tiles, thumbnail size

image
    Sevens nurgle pitch, 34 mm tiles, thumbnail size

Första kunden blev riktigt nöjd med sin och la ut detta på reddit:
    https://www.reddit.com/r/bloodbowl/comments/e6n1hi/custom_designed_7s_pitch_by_smoland_gaming_mats/

image

Bilder på första Sevens planen som printades:
    image

En nöjd kund delade bild på sin matta
    image
  • Oh, ser riktigt bra ut! Ska ta mig en funderare om jag behöver ytterligare en pitch... :P
    Var håller du till?
  • Ljungby, men printen är i England. Hurså?

Just nu erbjuder jag gratis ikonbyte (och kan slänga in lite färgbyte också) on the house :D måste ju ha något att göra över storhelgen. Kommer vara på MelisqusBowl i februari, kan visa upp lite då för den där "touch n feel" upplevelsen :D
  • Okej, tänkte att du printade här. Gör så!
  • Det ser väldigt bra ut. Kommer dina priser att påverkas av Brexit?
  • Oklart för att vara ärlig, men förhoppningsvis har jag bytt till ett svenskt tryckeri innan det blir ett problem. Är i kontakt med lite olika - väntar faktiskt på ett provtryck just nu från Arkitektkopia i Växjö. Tyvärr är "tryckformen" inget som många tryckerier har - öppen för tips