Reserves rumble
  • Då vi är inne på runda 7 är det dags att planera för rumblen. Den drar igång måndag 20 och spelas fram till slutspelsdagen (10/5).
  • Hur många matcher får man spela? Har glömt hur det funkar :/
  • 1 match!
  • jag lottar / slottar ? matcher eeeh ja, ikväll eller imorgon.
  • Såg mailet nu. Tror mina vampyrer vill redrafta :)

Fixar själv.
  • Som det är nu är det bara 4 lag anmälda till rumblen, så blir ju en enkel lottning om inga fler anmäler sig.
  • Kan man anmäla sig sent? Drop in anmälan?
  • helst inte, men det går säkert att fixa. anmäl dig hellre nu.
  • blir det ojämnt antar jag att någon gärna får spela stunty extra, som i open.
  • Jag anmälde mitt High Elf-gäng. De kan möjligtvisvara så att det behöver redrafta.
  • Jag anmälde mitt High Elf-gäng. De kan möjligtvisvara så att det behöver redrafta.

Edit > de är satta på redraft
  • Låt udda bli jämnt!
  • Anmälde mina necro, behöver redraft!
  • Fixat
  • Matcherna för rumblen är nu upplagda.
  • På förslag från högre ort kommer vi köra 2 rundor rumble då slutspelet är 2 veckor bort. Det går bra att spela samma eller olika lag.
  • DavidD said:

På förslag från högre ort kommer vi köra 2 rundor rumble då slutspelet är 2 veckor bort. Det går bra att spela samma eller olika lag.

Najs!
  • Tror jag får lägga in matcher så skriv gärna här när ni lagt in nya lag eller om ni vill spela samma lag igen så lottar jag matcher
  • Lotta mina vampyrer då - jag har första nästa vecka så är gärna slutspelsveckan på lämplig dag
  • Kolla med @Ionas om han vill ta en match till mitt dig då ni redan möts i första rumblen
  • Jag anmäler nog mitt necro iaf så kan vi se om det blir lättare att få till en bra match för dem-OK med det som passar bäst
  • Jag har mailat om att skapa ett nytt lag för anmälan till RR. Är det försent?
  • Har inte sett sett mailet tyvärr men kan fixa. Lag och namn?
  • Tackar,
    Race: Goblins
    Name: Bad Moon Rising
  • Jag har skapat och lagt in ditt lag. Så rumblen redan är igång så får du hitta match(er) själv som i Open dock
  • Tack! Någon som vill ta en Rumble mot skill-lösa Goblins på torsdag?
  • Jag och @Ionas kör en rumble till, schemalägger snart. Den första blir imorgon.
  • Jag och @Ionas kör en rumble till, schemalägger snart. Den första blir imorgon.

Samma lag? Då kan jag lägga in matchen.
  • Stockbowl United mot någon form av elak necro.
  • DavidD said:

Oki

oops hade tråkigt och la in. Sorry
  • Det är luuugnt, mindre jobb för mig hi hi