Cynial skulpterar
  • Tjena!

Nu när jag är färdig med minotauren tänker jag att kan starta en ny tråd där jag kan ha alla framtida projekt i. Just nu är jag helt slut på idéer och undrar om det finns några modeller ni känner en avsaknad av?
  • Gör en jätte.
  • nej..... gör inte det
  • Har ju kommit ett flertal nya star players så :)
  • Halflingen med bocken! *Rumbelow Sheepskin*
  • Pertan said:

Halflingen med bocken! *Rumbelow Sheepskin*

Ja den är bra
  • +1, den vill jag ha!
  • ja!!!!
    halflings i mängder!!!!
  • Intresserad.

Och sen vill vi se ett kaosdvärgwarband för Mordheim. :D
  • Pertan said:

Halflingen med bocken! *Rumbelow Sheepskin*

Skulle faktiskt vara kul att prova, tror jag nog att jag gör det

• Du vill inte återanvända minotauren? Sätta en halfling på hans axlar med en sele? :D
  • nooooo!!!!
    men skrattar jättemycket
  • image

Dagens arbete
  • ser rätt nice ut än så länge!
    jag gillart
  • Supercoolt. :)
  • För mycket action för min smak. Det är väl en halfling vi pratar om?
  • Pellevin said:

För mycket action för min smak. Det är väl en halfling vi pratar om?

både ja och nej. men kan nog hålla med i prat om figurens stabilitet. på det sättet är en fling som sitter stadigt på bocken bättre. och även om bocken har alla eller iaf tre hovar i marken. den kan ju ha nedsänkt huvud och vara redo för attack.
  • Jag gillar att halflingen verkar ha tappat kontrollen över geten.
  • Ser riktigt bra ut!
  • Ser bra ut. Har redan en så jag passar, men vettifan om jag kan hålla mig om du sätter en gaffel i ena handen ;)
  • @Frantic
    image

Glad nu? :^)
  • Jag tycker han ska vara på väg att sticka gaffeln i bocken typ som en sporre/ett ridspö.
  • Jag tycker han ska vara på väg att sticka gaffeln i bocken typ som en sporre/ett ridspö.

inte peka mot den som ska blockas med gaffeln? typ som en dragen sabel
  • image

Fixade så att det faktiskt ser ut som om han håller på att flyga av, och gav honom lite kläder
  • det tar sig!

Vad som i branschen kallas "en enhandare".
  • image

Nu har den en sadel
  • Pellevin said:

Det känns ju inte så häftigt att lägga dyrt TV på en starplayer och sen var tvungen att spela med en verklighetstrogen figur som ligger och kvider och gråter...
  • Pellevin said:

Det känns ju inte så häftigt att lägga dyrt TV på en starplayer och sen var tvungen att spela med en verklighetstrogen figur som ligger och kvider och gråter...

bästa någonsin

• Det känns ju inte så häftigt att lägga dyrt TV på en starplayer och sen var tvungen att spela med en verklighetstrogen figur som ligger och kvider och gråter...

Nej men det känns grymt mycket bättre om man slår någon med den