Open 18
  • Open 18 drar igång 11/5. Det är väldigt mycket uppe nu på Stockbowl-sidan så kommer lägga upp den på söndag när vi stänger ner annat.
  • Räkna med Kvarnholmen Kings och nåt slags riktigt lag, beroende på hur sommarligan ser ut.
  • Nu är Open 18 öppen. Anmäl ditt lag och kör loss, vi kör såklart igen med att du får spela 2 lag om ett av dina lag är ett Stunty-lag.
  • 4 av 11 anmälda lag är goblins. :D
  • Ionas said:

4 av 11 anmälda lag är goblins. :D

5 av 12 :)
  • Då jag vill spela första Open på torsdag så kommer vi nog dra igång den imorgon
    eller hur @davidd
  • Jag trodde man kunde spela redan - är i förhandlingar med @Pertan om Nackaderby - om det faller igenom (han är i tillfrisknande) spelar jag gärna på alfa på torsdag kväll.
  • Det är bara att köra.
  • open på torsdag? jag kan dagtid
    har gobbar (som möter gärna högre eller snarligt TV) samt relativt nytt Norse lag
  • Mån eller tis mitt på dagen? Khemri eller Ogres - slapstick mao garanterat!
  • Tisdag funkar
  • Taget! Vilka lag vill du spela med?
  • Har faktiskt aldrig mött Khemri så ska vi testa dem? Kan ta med pitch osv om du fixar matchrapport.
  • Låter bra!
    Jag kommer ha mött Pertan emellan men du har också match, vi får se vad vi har för lag kvar efter att Goblinsarna har löpt amok på oss. ^^

Ska vi säga kl 12-13? Vi kan spika närmare på dan men det borde vara bra med nåt sånt för mig.
  • Funkar fint för mig. Jag kan i princip när som.
  • DavidD said:

Funkar fint för mig. Jag kan i princip när som.

Tror 12 är bra, då är jag typ garanterad att hinna till skolan till hämtningsdags sen :).
  • Vi säger det och hörs dagen innan för o bekräfta :)
  • @Pertan raincheckade mig pga nurgletider. Har Khemrilaget i väskan, nån som vill dra en Open ikväll? Jag är galet sugen, tar emot alla skamlösa förslag bara det ingår en bloodbowlmatch där jag får spela Khemri. Kan från 17 kanske.
  • Morn82 said:

open på torsdag? jag kan dagtid
    har gobbar (som möter gärna högre eller snarligt TV) samt relativt nytt Norse lag

Har du kanske en lucka ikväll? Eller under em?
  • @Pertan raincheckade mig pga nurgletider. Har Khemrilaget i väskan, nån som vill dra en Open ikväll? Jag är galet sugen, tar emot alla skamlösa förslag bara det ingår en bloodbowlmatch där jag får spela Khemri. Kan från 17 kanske.

Mitt gobbolag står till förfogande
  • @Duckwing: Underbart - eller, troligen fruktansvärt, men underbart!

Ikväll då? 17, 18, nåt? Jag skriver ut matchrapporter.

• 17 blir bra
  • Duckwing said:

17 blir bra

Ait!

Spännande matchup!

• Hur är nu reglerna för redraft i open? Måste ett lag som spelat en säsong i vanliga ligan redrafta om det ska in i open?
  • Duckwing said:

Hur är nu reglerna för redraft i open? Måste ett lag som spelat en säsong i vanliga ligan redrafta om det ska in i open?

Open och Regular season har samma, 5+ matcher=redraft.
  • Jag skulle gärna ta en match på torsdag, finns det intresse?
    Tanken är att jag ska fortsätta med mitt Undead lag, men hur blir man insläppt till open 18? Laget har bara 4 matcher.
  • celarain said:

Jag skulle gärna ta en match på torsdag, finns det intresse?
    Tanken är att jag ska fortsätta med mitt Undead lag, men hur blir man insläppt till open 18? Laget har bara 4 matcher.

Du anmäler laget själv via den lilla pilen på din adminsida.

• Det kan vara så att vanliga dödliga inte kan anmäla lag om ”säsongen” redan är startad.
  • celarain said:

vad heter ditt lag? Så lägger jag in det i open

• Alla kan anmäla sina lag, både vanliga döda och odöda.
  • DavidD said:

Alla kan anmäla sina lag, både vanliga döda och odöda.

Inte när en liga redan öppnat. Det kan bra Commish:ar göra
  • Är det så. Kanske är lägga till matcher jag tänkte på.

• Morn82 said:

vad heter ditt lag? Så lägger jag in det i open

imp har löst det för mig, men tack för återkopplingen!

Ingen som vill spela open på torsdag? ;)
  • celarain said:

Tog bort din MNG på en zombie iaf, i egenskap av open-ansvarig

• Vill nån mötas över en Open imorrn runt kl 16?
  • Pertan said:

Vill nån mötas över en Open imorrn runt kl 16?

@celarain verkar taggad.
  • /quote]

@celarain verkar taggad.

Vi kör om du vill! Vill du möta gobbos eller orks?
  • Det blir tyvärr för tidigt för min del, jag siktar på nästa vecka istället.

Open nästa torsdag efter 19.00, finns det intresse?
  • celarain said:

Det blir tyvärr för tidigt för min del, jag siktar på nästa vecka istället.

Jag kan nog - kollar med @NiWnW när vi ska ta vår ligamatch. Jag har Khemri och Ogres i Open.
  • celarain said:

Det blir tyvärr för tidigt för min del, jag siktar på nästa vecka istället.

Kan bekräfta nu att det funkar för mig. Du kan välja vilket av mina lag du vill möta.

Jag kan även ta en Open/7s tidigare på eftermiddagen om någon annan också är sugen?

• ...

Jag kan även ta en Open/7s tidigare på eftermiddagen om någon annan också är sugen?

Jag tar gärna en 7evens eller två på Torsdag.
  • Duckwing said:

...

Jag tar gärna en 7evens eller två på Torsdag.

Guld då bokar vi minst en då. Är det ett annat par på plats kan man ju alternera

• Kan bekräfta nu att det funkar för mig. Du kan välja vilket av mina lag du vill möta.

Finns det fortfarande utrymme för ett Open spel som börjar runt 19-20? I så fall skulle jag gärna möta dina Khemri, Ogres fick jag ju redan möta förra gången ;)
  • Har hållit det öppet - säg gärna till vilken tid mer specifikt så kanske jag kan få andra matcher spelade innan. khemri blir fint :)
  • Söker en Open till onsdag kl 15. Spelar Nurgle-skräp.
  • Kan du tidigare? för då kan mina Ogres? Eller khemri om du vill. Jag behöver vara tillbaka i Nacka till 15.30 ca.
  • Har match kl 18 så blir för mycket fram o tillbaka då tyvärr
  • Ait - kanske torsdag em istället?
  • Torsdag jobbar jag :'(
  • Jag har ingen torsdagsmatch. Så jag är eventuellt intresserad.