SweBBA-Laget 2015, anmälan och progression
  • Lottningen är avklarad, det blev @emilskaya som vann laget.
  • Grattis! Men ändå NEEEEEEJJJJJJ ;)
  • Grattis!
  • Kul. Lägg upp bilden nu @stareater
  • Det kändes skoj, många riktigt nice figurer. Tror bilden finns i @snows kamera. Hoppas den dyker upp inom kort.
  • Spelar du laget på doubt?
  • Nej, han spelar Wood Elves.
  • Nej jag fegade ur. Kände mig för oförberedd på att vinna laget :-)
  • Får bli nästa turnering då!
  • Som bestraffning för att han inte lirar laget så sopa mina khemriter till honom så att han hade en alv kvar på planen när vi promenerade in 1-0 i turn 16. Det är ändå en alv bättre än @mago matchen innan.
  • Kan väl tillägga att hans wood elves blev straffade av Underworld också (det hjälper när det kastas sten på wardancers).

Päls är bättre än kortbyxor i kyla också.
  • Japp så är det.
    När coachen är feg, får laget lida.
    (Gammalt blood bowl ordspråk)
  • Grattis till vinsten av laget!

Jag skulle ju göra en skaven-lineman istället för den Thrower @lard gjorde då jag inte fick in den i tid. Jag missbedömde hur slut på energi jag skulle vara under min sjukskrivning så har inte gjort den ännu. Är det fortfarande så att det är en lineman kort? Isåfall målar jag upp en och lämpar över till dig på lämpligt vis :)
  • Jag är ganska säker på att det var en linerat kort i laget, men @emilskaya får gärna dubbelkolla så jag inte ljuger av misstag.
  • Japp ska kolla upp det :-)
  • Jag har ju redan gjort en extra linjeråtta så jag kan väl donera den till mufflo dvs Emil på en gång?
  • Det stämmer bra, att det är en linjeråtta kort.
    @mufflo om du känner dig sjukt taggad på att spackla upp en eller deala med @khanmank om hans färdigmålade blir jag jätteglad. Men det är självklart inte något måste.

I nuläget ser det ut som om laget tänker spela necronomican bowl i mars. :-)
  • @khanmank du kan gärna donera den. Är det något du är ute efter för eget bruk jag kan fixa åt dig?
  • Då lackar jag råttan. Enda som var kvar.

Eehhh näe. Saknar bara Spleenripper och Whiparm men det känns overkill. Gör en lineman till nästa Legacylag typ.