Redrum - Ett galleri
  • Vill du måla fler lag vet jag var det finns :D
  • Säkerligen någon som gjort det snabbare, men i Sverige? Som dessutom målat dom själv?
  • 42!!!
    36 åt mig själv och 6 åt andra = 42 målade lag. Mysteriet med Livet, Universum och Blood Bowl är nu löst.

Här är de senaste, uppdaterat chaos pact laget med modeller från impact och 3 nya lag.
    image
    image
    image
    image

I övrigt har jag kompliterat samlingen med en hel bunt star players. Har sorterat in dom efter i vilket lag dom hör till. Allt finns i bokstavsordning i början av tråden.

Har även hittat en kloningsmaskin som jag kört på högvarv.

image
  • Hahaha så mycket teamvalue i en bild hahaha
  • Vilka fina! Fräsiga morgs
  • Hahaha mitt bland alla Morgan fanns en "Hey youuu guys!" .... världsklass :)
  • Undebart!
  • @Frantic Hade inte sett det men nu kan jag inte "ose" det, haha. Världklass var vänliga men starka ord. Är nöjd men likt Cindy Lauper skulle jag utrycka det som "good enough"

@inforthepain, @suncar, @tjub tackar så mycket.
    Team Morg tv 4730 skulle vara lite roligt att prova en match, om man inte spelar med special play kort bör folk få problem att använda alla inducement pengar på något vettigt. Har motståndaren 16+ dirty tricks kort lär man dock aldrig lyckas göra mål =)
  • Fantastic4-Morg och cheerleader-Morg, vilka figurer är det från början?
  • Icke orginal från vänster till höger.
    Har en mold av morgs huvud så jag kan göra huvuden i greenstuff.

Grön - Heroscape Hulk+greenstuff och div bitz
    2st 1st ed ogres
    Orange/grå - Warmachine Ogryn Bockur
    Blå/lila - Heroclix Ch'od+greenstuff och plast ogre vapen
    Rosa/grå - Heroclix Juggernaut+greenstuff och plast ogre vapen
    Munk Morg - Heroclix Abomination+massor av greenstuff och plast ogre huvud
  • Red said:

@Frantic Hade inte sett det men nu kan jag inte "ose" det, haha.

image
  • Liten uppdatering.
    Målat ytterligare ett lag som ska levereras till sin ägare vid nästa turnering.
    image

För egen del har mina undead/nercos fått en cheerleader baserad på en zombiemodell från hasslefree.
    image
  • Några fler projekt klara. Först Wood Elves + Willow Rosebark till en kompis.
    image

Sedan har jag målat upp de sista positionsspelarna till mina High Elves och gett dom några Stars och Cheerleaders.
    image

Ytterligare random Star Players har fått färg och har börjat med att fixa ihop några coacher inspererad av diskusionen runt nya "Argue the Call" regeln. Exprimenterade med färgad bomull men vet inte om jag blev så förtjust i resultatet.
    image

Detta ledde också till att jag har satt ihop ett token/sideline-set tänkt att vara neutralt så alla lag kan använda det.
    Bonuspoäng till alla som känner igen varifrån idén till turnmarkern kommer från och en rekomendation till alla som inte har sett den filmen.
    image
  • Vampyrlaget var sjukt snyggt!