inforthepain said:Yupp byggt ett slannlag med dem som grund. Det var därför jag bad dig om ghoul bitz för att testat min idé för nåt år sen. Har allt skulpterat, orka måla bara... leja ut på polarn, profit!
brocCooLi said:VAD ÄR EN TÄRNINGSTAVLA??????
VISA MIG EN BILD
inforthepain said:Preppat Skulds Norse lag för målning och byggt en tärningstavla eller vad man ska kalla det. Så inte mycke nytt men något.
inforthepain said:Tack tack.
Flummat på Fumbbl och gjort lite pixel "art", yay!
https://iftpblog.wordpress.com/
coma said:@brocCooLi han skall köpa en hylla som han ställer hos mig. Himla sjysst den där Pellevin!
inforthepain said:Alla fyra är fint nedpackade. Även en medalj för sämsta gbgare :)
Juiblex said:
inforthepain said:Alla fyra är fint nedpackade. Även en medalj för sämsta gbgare :)
Som @BrooCooLi nästan har förtjänat utan att rulla en ända tärning!
inforthepain said:Sorry bro, du är inte värdig medalj. :( även om jag personligen hade velat ge dig den pga jag måste resa ensam så måste 2 gbg:are delta i turneringen därav, gtfo eller vad kidsen säger nuförtiden ;)
coma said:*rofl
It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!
Swedish Blood Bowl Alliance drivs med donationer. Hjälp oss att hålla SweBBA uppe genom att donera. 50 kronor om året eller så vore väldigt uppskattat!
Swish till 076-3184149 går också bra. Mail till admin: magnus punkt lyrberg snabel-a gmail punkt com