Performance rating 2017/2018
  • Hejsan,

Här kommer performance rating för turneringar som har spelats efter uttagningen av landslaget för EuroBowl 2017.

Danish Open:
    Pidpad - 202,3
    Melisqus - 188,4
    Skuld - 159,3
  • Tänkte bara meddela att jag var på Sturm der Heibe i helgen och resultatet är nu rapporterat till NAF. Mitt resultat var 4-0-2.

Räcknas det också in?
  • pedda said:

Tänkte bara meddela att jag var på Sturm der Heibe i helgen och resultatet är nu rapporterat till NAF. Mitt resultat var 4-0-2.

Räcknas det också in?

Den räknas in!

Sturm der Heibe
    Pedda - 188,5
  • Vad är det som räknas in på denna? Finns ju fler turneringar som gick av stapeln i tex Umeå och Skellefteå...

Nordsken, Buzzqvarna, USB
  • Frantic said:

Vad är det som räknas in på denna? Finns ju fler turneringar som gick av stapeln i tex Umeå och Skellefteå...

Nordsken, Buzzqvarna, USB

Att det är minst 5 matcher, naf sanktionerat och att någon hör av sig här. Jag tittar på turneringarna du skrev.
  • Aha, där ser man. Då är det bara USB som kvalificerar sig.
  • Frantic said:

Aha, där ser man. Då är det bara USB som kvalificerar sig.

Eftersom USB spelades före MelisqusBowl 2017 så var den till uttagningen för EuroBowl 2017. USB2 kan däremot vara med för uttagningen till EuroBowl 2018.
  • Melisqus said:

Frantic said:

Aha, där ser man. Då är det bara USB som kvalificerar sig.

Eftersom USB spelades före MelisqusBowl 2017 så var den till uttagningen för EuroBowl 2017. USB2 kan däremot vara med för uttagningen till EuroBowl 2018.

Ah, tror ingen där var aktuell ändå. Kan inte med vad som gällde varav jag gav dem som förslag. :)