Jox said:Men samtidigt kan jag tycka det är jobbigt att måla på helt svart primer då vis färger särskilt typ ljus hy är en rätt icke täckande färg, så även typ gult. Då tycker jag det är lättare på vit bas men vill ha kvar det svarta längst in.
Jox said:
@pedda - i Frankrike under stockbowl men kanske till våren?
Nej, gör inte det. Spela lagmys i Tullinge istället. Team cup går samma helg.pedda said:Ja, kom till Dungeonbowl ;)
Jox said:Känns avigt att resa bort då det är turnering på hemmaplan.
inforthepain said:Tejpar du fast figurerna? Jag brukar använda häftmassa.
Jox said:@pedda - nej inte grå men brun. Gillade inte det. Men hört grå från andra källor också.
Och kanske dungeon bowl men är ju stockbowl team cup. Känns avigt att resa bort då det är turnering på hemmaplan.
Jox said:
Så vilka/vilken starplayer är vanlig(a) att använda?
Pellevin said:Så snyggt! Men jag saknar Peddas stats. Jag antar att han har Thick Skull och Right Stuff. Men sen då?
brocCooLi said:dirty player också. behövs inga mer stats sen :D
Jox said:Tackar och tack igen Pedda för figurerna. Hoppas du tycker jag förvaltar figurerna väl.
It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!
Swedish Blood Bowl Alliance drivs med donationer. Hjälp oss att hålla SweBBA uppe genom att donera. 50 kronor om året eller så vore väldigt uppskattat!
Swish till 076-3184149 går också bra. Mail till admin: magnus punkt lyrberg snabel-a gmail punkt com