Snow said:Kan vi korta ner trådnamnet till bara bubble säsong 14? Vi har ju inte flera trådar längre.
Onödigt också att nämna nominering för MVP eftersom det är standard nu. Ska läsa igenom i detalj under dagen och avgöra om det finns mer som är överflödigt.
Snow said:Det saknas två kombinationer (2^3=8)
Nej,ja,nej
Ja,ja,nej
Frantic said:
Sådär går det när man försöker vara duktig med mobilen mitt i natten under täcket för att inte väcka någon. ;)
Stareater said:Kontaktade @MegaMartin via mail. Han kommer inte vara med.
khanmank said:Hallåjken alla bubblare. Jag har nu snackat med både WoB och Fantasia om den Blitzmania-turnering som GW kommer köra på sina icke-GW butiker. Jag tänkte mig som så att alla coacher reggar sig på Blitzmaniasidan (när den kommer upp, inte än i nuläget) och sen kör vi Bubble 14 matcherna som vår insats i Blitzmania på WoB. Själv ska jag regga ytterligare ett lag till Blitzmania på Fantasia för att de också ska få matcher reggade. De som vill så göra tycker jag så ska göra. Hobbyn syns och lite merchandise kanske kan inhystas. Det rör sig om kanske sex veckor från 4/2. Jag ska försöka spela lite fajter nere på Battle Bunkern till Fantasia-turneringen.
khanmank said:Äsch då jag som vann med 11-0 mot Frantic. Nåja vi får väl spela om helt enkelt.
Ikki said:Jag kan spela vardagkväll nästa vecka, måndag, tisdag, torsdag. kan möjligtvis spela på dagtid också
Marty33 said:Ja men hur fan går det med säsong 13? Vann jag eller?
Marty33 said:Kan jag göra en Radge nu?
Ogre's billigare, alla är Leaders och titchy tar bort tackle på block tärningarna?
Eller måste jag smöra mera, typ komma hem med en hembakad kaka till alla i ligan?
Är vi fortfarande bara vi Eight Usual Suspects?
Marty33 said:Vill också påpeka att när Mankan spelade så hade sur-snottarna move 6 dessutom. Mygel på högsta nivå (har ingenting att göra med att jag gjorde mål runda 16 och utbrast - JA JAG VANN! Varpå Mankan kontrar något i stil med, "grattis till lika, det blev 2-2"
emilskaya said:Jag kan inte lägga till min och @khanmanks match från i kväll på hemsidan.
När jag går in på schedule match, står rätt lag i your team, men när jag väljer tournament försvinner det och jag kan inte välja något lag till mig och kommer således inte vidare.
It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!
Swedish Blood Bowl Alliance drivs med donationer. Hjälp oss att hålla SweBBA uppe genom att donera. 50 kronor om året eller så vore väldigt uppskattat!
Swish till 076-3184149 går också bra. Mail till admin: magnus punkt lyrberg snabel-a gmail punkt com