Buckan said:smygläste i tidningen i dag och chaos pact får en ny orc renegade. kommer dessa regler föras över till stockbowls liga så jag kan köpa en orc till nästa match eller får jag starta ett nytt lag? hur funkar det med andra ändringar?
Pellevin said:Jag har funderat på just detta sedan jag fick reda på att Goblins får nya positionals.
Min plan är att denna helg föreslå för styrelsen att vi genast tar in rosterändringarna.
Star Players har vi redan etablerat ett system för: när NAF godkänner nya lägger vi in dem, och kungör det på detta forum.
Pellevin said:Nu har jag beställt två klassiska 'Ooligans från 88. Jag kommer endast behöva en själv, så om någon är intresserad så har jag en till. Men de var dyra.
Gwyn said:
It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!
Swedish Blood Bowl Alliance drivs med donationer. Hjälp oss att hålla SweBBA uppe genom att donera. 50 kronor om året eller så vore väldigt uppskattat!
Swish till 076-3184149 går också bra. Mail till admin: magnus punkt lyrberg snabel-a gmail punkt com