DavidD said:Någon som vill möta min Necros måndagen den 18e på Alpha kl 18.15?
DavidD said:Mina Necros söker en motståndare till torsdag kl 18.20.
Juiblex said:Varför går det alltid så långsamt när man väntar på sitt nybeställda Norse lag....
DavidD said:Vill bara säga att jag tappat 19 spp på 3 matcher denna Open. Kul spel!
det kör vi på. Ska bli kul att piska elfs (notera vad mitt Troll heterNastyUnicorn said:Jag fick en lucka den 30:e Morn. Dona Gobbos mot mina Alver?
Morn82 said:
det kör vi på. Ska bli kul att piska elfs (notera vad mitt Troll heterNastyUnicorn said:Jag fick en lucka den 30:e Morn. Dona Gobbos mot mina Alver?
NastyUnicorn said:Finfint! Kl 1830 är mina alver på plats nästa vecka. Redo att dela ut tjottablängare både till höger och vänster. Trollet ska också få smaka knogmacka om han ber snällt.
Mago said:Tekniskt sett är det nog bara när en köper in och re-draftar laget en måste ha 11 spelare.
Dock är det ju troligt att en alltid vill ha det. ;)
It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!
Swedish Blood Bowl Alliance drivs med donationer. Hjälp oss att hålla SweBBA uppe genom att donera. 50 kronor om året eller så vore väldigt uppskattat!
Swish till 076-3184149 går också bra. Mail till admin: magnus punkt lyrberg snabel-a gmail punkt com