Pellevin said:Hade gärna varit med, men det är för dålig framförhållning.
tjub said:Haha, det var ett tag kvar... Låter trevligt. Men inte en suck om hur sommaren ser ut ens. :P
khanmank said:Råkade också beställa biljetter till Götet så jag kommer jag också.
EDIT: Ser också att jag är ett Bonehead ('1') så jag har biljetter hem redan 15.20 så det får bli en tidig start på match 6 för min del. Nuffle har redan satt agendan för mig känner jag ...
brocCooLi said:det brukar gå att sova hos mig om du kan tänka dig att trängas på golv beroende på hur många som sover här. spellokalen är ca 30m bort från min lägenhet :)
du bör inte vara allergisk mot djur heller då jag har råttor, både av damm och mer levande av päls :)
Lard said:Vad tror ni om Khemri?
4* TG (3 Guard)
2* Blitzra (Guard, Tackle)
1* Thowra (Block)
4* Skelett
1* Setekh (6428, loner, block, break tackle, juggernaut, regeneration, strip ball)
2* RR
1070K
Lard said:Vad tror ni om Khemri?
4* TG (3 Guard)
2* Blitzra (Guard, Tackle)
1* Thowra (Block)
4* Skelett
1* Setekh (6428, loner, block, break tackle, juggernaut, regeneration, strip ball)
2* RR
1070K
Pellevin said:Jag tror jag kan vara med. Jag vill alltså 3/4-anmäla mig. Och därmed räknar jag med 25% rabatt på anmälningsavgiften.
It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!
Swedish Blood Bowl Alliance drivs med donationer. Hjälp oss att hålla SweBBA uppe genom att donera. 50 kronor om året eller så vore väldigt uppskattat!
Swish till 076-3184149 går också bra. Mail till admin: magnus punkt lyrberg snabel-a gmail punkt com