Pellevin said:
Men om du ändå håller dig vaken behöver du väl ingen sovplats.Duckwing said:Oj, det gäller att hålla sig vaken. Jag tar ett golv, tack!
Bra framfört skämt. Enkelt utan onödiga utsvävningar - går direkt på poängen. Visserligen litet väl förutsägbart men det vägs upp av att det bygger på en stark grund av humorkultur.Duckwing said:Bra framfört skämt. Enkelt utan onödiga utsvävningar - går direkt på poängen. Visserligen litet väl förutsägbart men det vägs upp av att det bygger på en stark grund av humorkultur.
4/5
Pellevin said:Jag kommer högst sannolikt köra från vår kungliga huvudstads mest invandrartäta förort. Om ni vågar får ni åka med.
Pellevin said:Trodde först du blandat ihop denna med DOUBT. Ume flygplats ligger som bekant i Alvik.
Men om du menar i Bromma låter det mycket bra.
coma said:Jag kommer åka och bil kan ju kännas lite extra lyxigt om någon har plats för en dryg gnällspik :)
Oberwald_1 said:Vad är det för format som gäller för Snowbowl? Då bör vi väl ha lagt WC-reglerna bakom oss?
It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!
Swedish Blood Bowl Alliance drivs med donationer. Hjälp oss att hålla SweBBA uppe genom att donera. 50 kronor om året eller så vore väldigt uppskattat!
Swish till 076-3184149 går också bra. Mail till admin: magnus punkt lyrberg snabel-a gmail punkt com