Finns det möjlighet att släppa schema för turneringen? Håller på att boka resa och det skulle underlätta om man visste när det börjar på lördag och framförallt slutar på söndag. Tack på förhand.
@coma Semester och trallbyggande i mängder vid sommarstugan så inte varit inne på forumet på länge, men nej, blandade ihop ett inlägg med ett annat där @Skuld tyckte jag skulle ta mig ner till hans snowball :)
Synpunkt på Scoring som står på NAF sidan. Där är det angett att det är 6-4-0 i poäng per resultat. Känns konstigt att två lika skall vara mer värt än en vinst och en förlust
Comments
Absolut, svarade på en fråga du inte ställde :D
Jag anmäler mig :)
Anmäler mig också!
@asken99 @OlderNick välkomna :D
Anmäler mig!😊
Finns det möjlighet att släppa schema för turneringen? Håller på att boka resa och det skulle underlätta om man visste när det börjar på lördag och framförallt slutar på söndag. Tack på förhand.
Är turneringen NAF-saktionerad?
@Viccy Nu har vi tagit fram och publicerat ett spelschema. Turneringen kommer vara på NAF.
@Wagur Välkommen! :D
@coma Semester och trallbyggande i mängder vid sommarstugan så inte varit inne på forumet på länge, men nej, blandade ihop ett inlägg med ett annat där @Skuld tyckte jag skulle ta mig ner till hans snowball :)
Jag anmäler mig också!
Välkommen! :)
Nu finns det kostnad och swisch nummer för betalning tillgängligt för de som tänkt komma
Lägg in en anmälan på mig också :)
Vad roligt Robin! Välkommen :D
TJOHOOOO! :D
Kan jag bli medlem i NAF på plats?
Troligen ingen NAF representant på plats. Men @Oberwald_1 är ansvarig i sverige, kanske han vet mer om hur man kan lösa det.
@Krossarn - Annars kan du anmäla dig genom: https://www.thenaf.net/about-the-naf/join-the-naf/
Så gör jag.
Anmälningssätt är flyttat från epost till tourplay för att göra allt smidigare:
https://tourplay.net/en/blood-bowl/norrlandsmasterskapen
Synpunkt på Scoring som står på NAF sidan. Där är det angett att det är 6-4-0 i poäng per resultat. Känns konstigt att två lika skall vara mer värt än en vinst och en förlust
Instämmer med föregående talare.
det är en upp-och-ner-vänd fyra förstår du väl Skuld. rätt poäng är 6-17-0
Jag planerar att va med 😊
Har ändrat till 2-1-0.
Anmäler mig
Anmäler mig
UMBLUM
Oh, 19 coacher anmälda nu :D