@Rainmaker - Det har försvunnit en massa regler från första posten. Vilka Star players som är bannade osv (Rantarna började skrika om Maple Highgrove osv) och vad gäller när en star player spelar för båda lagen, Highlander eller Clone wars?
Ah ok. Med det skrivet så vet @Skuld, @kaju och @inforthepain att de inte hade kontroll på vad som gällde. Ingen Maple Highgrove var tillåten. Tro mig, den Dryaden hade funnits i mitt lag annars. :D
Grattis @Strid och tusen tack till alla som kom upp (och ner för oss i Piteå) till Skellefteå. Ska bli roligt att detta blir en tradition, så se fram emot ett Norrlandsmästerskap i September varje år. Jag och min medarrangör @Hemlighallaren ska vid tillfälle prata om hur vi gör nästa år. Stay tuned for more!
Comments
Så då blir det 20 med mig!
Nu ska titeln som norrlandsmästare till Hudiksvall!
@svennebanan @UMBLUM @Broder_Joe välkomna :D
@Drexxl - Känns som vi har ett vad att avsluta... @bloodfeast och alla hans läsare är vittnen :D
Eller ska vi skjuta på det? :D
Tyvärr, det är för nära inpå Budapest. Har dock som lovat inte rört Norse ännu hehe...
;)
@Frantic @Drexxl låter ju som att "någon" försöker ducka en match men men ;)
@Rainmaker, anmäld, betald och Lag info skickat.
Man gör bara laget på tourplay eller, och sen ser du det? Hittar ingen submit-knapp, men det kanske inte heller finns nån
Det syns direkt för arrangören. Han ser dessutom vad du har för kläder på dig och hör dina mörkaste tankar.
Tur att jag är naken och bara har ljusa tankar🫶
Nu har anmälningstiden löpt ut, registreringen är stängd och alla rosters är synliga för de som vill se vad andra har anmält till turneringen!
@Rainmaker - Det har försvunnit en massa regler från första posten. Vilka Star players som är bannade osv (Rantarna började skrika om Maple Highgrove osv) och vad gäller när en star player spelar för båda lagen, Highlander eller Clone wars?
Jag tog bort för vi fick slut ord, det går bara välja de tillåtna i Tourplay.
Det är Clone Wars, så två lag kan köra med varsin karla von kill t.ex.
Ah ok. Med det skrivet så vet @Skuld, @kaju och @inforthepain att de inte hade kontroll på vad som gällde. Ingen Maple Highgrove var tillåten. Tro mig, den Dryaden hade funnits i mitt lag annars. :D
Är det någon som har mighty zug eller nå figur som liknar denne?
GRATTIS @Strid
Hur många OTT gjorde dom coacher med snabba spelare :)
Tack @kaju!
0, var bara en match där jag fick möjlighet och då slog jag 2 2 på pickup med throwern...
Jag gjorde en och var 4++ 2++ 2++ ifrån i sista matchen mot viccy
Jag gjorde en ☝️
Supertrevlig turnering och Best Roadtrip Ever. Och det var som en andraklass passagerare.
Grattis @Strid bra jobbat! Mycket trevligt turnering 😊
Tack även @Rainmaker för bra match och bra arrangerad turnering! Super trevligt, och ser fram emot att komma upp nästa år för att försvara titeln!
Grattis @Strid till vinsten!
Stort grattis till @Strid <3
Stort tack för en amazing turnering @Rainmaker och @Hemlighallaren
Vi ses snart igen.
Då kommer minibussen igen!
Grattis @Strid och tusen tack till alla som kom upp (och ner för oss i Piteå) till Skellefteå. Ska bli roligt att detta blir en tradition, så se fram emot ett Norrlandsmästerskap i September varje år. Jag och min medarrangör @Hemlighallaren ska vid tillfälle prata om hur vi gör nästa år. Stay tuned for more!
Och tack för alla fina ord om arrangemanget! Kunde inte ha gått bättre, bra lokal Klas ordnade och bra stämning genomgående genom turneringen!
Instämmer med tidigare talare: Grattis @Strid , bra arrangemang och kul road trip :)